Zanurz się w świecie fantazji...
Administrator
Szkoły Magii
Magia Driad
Szeroko rozumiana magia natury z nastawieniem raczej na rośliny. Władać nią mogą jedynie driady lub osoby zaklęte przez Królową Elette w rytuale (jej podwładni). Główne umiejętności: częściowa przemiana w roślinę (np. gałąź zamiast ręki dla kamuflażu), dowolne poruszanie roślinnością i jej przyspieszony wzrost, ukrywanie się w drzewach (wnikanie w nie i tworzenie z nimi fizyczno-mentalnej jedności - uwaga wnikanie w zamieszkałe drzewo jest wyrazem impertynencji, można zostać wyrzuconym przez właściciela), rozmowa ze zwierzętami (na poziomie myśli) - nakłanianie zwierząt do konkretnego działania (zwierzę w przeciwieństwie do drzewa może się temu przeciwstawić), chodzenie po tafli wody. Po uzyskaniu wieku 300 lat driada otrzymuje dar czasowej przemiany w dowolne zwierzę leśne.
Czarna magia
Nekromancja (wskrzeszanie ciała i używanie go jak marionetki - względnie świeże zwłoki mogą nabrać niejednego), porozumiewanie się z demonami i duchami o złej naturze, klątwy (m.in. wywoływanie chorób, powodowanie gwałtownej brzydoty, przywoływanie pecha), wróżbiarstwo (przewidywanie przyszłości, niejasne wizje w transie), wywoływanie bólu.
Biała magia
Uzdrawianie, zdejmowanie klątw, porozumiewanie się z duchami o dobrej i neutralnej naturze, błogosławieństwa (zwiększenie szczęścia, czasowa odporność na choroby, czasowe zwiększenie umiejętności i naturalnych zdolności, takich jak szybkość, zwinność, siła itp.), modyfikowanie swojego ciała (eksperymenty paramedyczne, mogą na stałe polepszyć coś, ale jest duże ryzyko samookaleczenia, np. wyhodować sobie skrzela i popsuć sobie tym krtań i głośnie).
Magia powietrza
Lokalna kontrola pogody (tornada, burze, deszcze), przede wszystkim wiatru.
Magia ziemi
Kontrola nad składnikami litosfery (wykrywanie kruszców, wypiętrzanie niewielkich skał, telekineza kamieni, tworzenie trwałych struktur kamiennych, niewielkie trzęsienia ziemi - o zasięgu maksymalnie o średnicy dwóch koni, burze piaskowe -tylko na pustyni lub plaży).
Magia wody
Manipulacja wodą i lodem, oziębianie, tworzenie niewielkiej ilości wody nawet w miejscu, gdzie nie występuje (reakcja chemiczna atmosfery), czasowa odporność na zimno.
Magia ognia
Rozniecanie płomieni, które trawią wszystko co płonie tylko nie ich właściciela, podgrzewanie, topienie skał w lawę, czasowa odporność na ogień.
Szkoła | Driad | Czarna | Biała | Ogień | Woda | Ziemia | Powietrze |
Inkantacja | gesty | gesty | gesty | słowna | słowna | słowna | słowna |
Ludzie | Elfy | Krasnoludy | Driady | Wiedźmini | Hobbici | Nagi |
13% | 22% | 9% | 100%* | 89%** | 3% | 76% |
Offline